Cold Water (ft. Justin Bieber & MØ) - Major Lazer 가사 해석

2021. 10. 11. 00:50songs








Cold water 차가운 물 속으로




Everybody gets high sometimes, you know
What else can we do when we're feeling low?
So take a deep breath and let it go
You shouldn't be drowning on your own

누구나 가끔 취할 때가 있잖아, 너도 알지
우울할 때 그것말고 또 무엇을 할 수 있을까?
그럴 땐 심호흡을 하고 그저 흘러가게 냅둬
너 혼자 우울함에 빠져서는 안돼



And if you feel you're sinking,
I will jump right over
Into cold, cold water for you

만약 네가 가라앉고 있는 것 같다면,
내가 바로 뛰어들거야
그 차갑고 차가운 물 속으로, 너를 위해



And although time may take us into different places
I will still be patient with you
And I hope you know..

시간이 지나 우리가 다른 곳으로 간다 해도
난 계속 너와 함께 견뎌낼거야
그리고 난 네가 알아줬으면 좋겠어..



I won't let go
I'll be your lifeline tonight
I won't let go
I'll be your lifeline tonight

난 널 놓지 않을거야
내가 오늘 밤 너의 생명줄이 되어줄게
널 절대 놓지 않을게
내가 오늘 밤 널 구하러 갈거야



Cause we all get lost sometimes, you know?
It's how we learn and how we grow
And I wanna lay with you 'til I'm old
You shouldn't be fighting on your own

누구나 가끔 길을 잃잖아, 너도 알지?
그러면서 우린 배우고 성장하는 거지
그리고 난 늙어서도 너와 함께 있고 싶어
너 혼자 힘들어 하지마



And if you feel you're sinking,
I will jump right over
Into cold, cold water for you

만약 네가 가라앉고 있는 것 같다면,
내가 바로 뛰어들게
그 차갑고 차가운 물 속으로, 너를 위해



And although time may take us into different places
I will still be patient with you
And I hope you know..

시간이 지나 우리가 다른 곳으로 간다 해도
난 계속 너와 함께 견뎌낼거야
그리고 난 네가 알아줬으면 좋겠어..



I won't let go
I'll be your lifeline tonight
I won't let go
I'll be your lifeline tonight

난 널 놓지 않을거야
내가 오늘 밤 너의 생명줄이 되어줄게
널 절대 놓지 않을게
내가 오늘 밤 널 구하러 갈거야



(상대로 시점 전환)

Come on, come on
Save me from my rocking boat
I just wanna stay afloat
I'm all alone

그래, 어서
이 흔들리는 배에서 날 구해줘
난 그저 이렇게 떠다니고 싶은 걸
난 완전히 혼자야



And I hope, I hope someone's gonna take me home
Somewhere I can rest my soul
I need to know you won't let go

그리고 나는, 누군가 나를 집에 데려다 줬으면 해
내가 마음 편히 쉴 수 있는 곳으로
네가 날 놓지 않을 거란 걸 확신하고 싶어



I won't let go, no-no, no-no, no
I'll be your lifeline tonight
You won't let go
I'll be your lifeline tonight

난 널 놓지 않을거야, 절대, 절대로
내가 오늘 밤 너의 생명줄이 되어줄게
넌 절대 놓지 않겠지
내가 오늘 밤 널 구하러 갈거야



I won't let go

절대 널 놓지 않을거야






노래는 신나는데 가사가 심금을 울리는..
아가씨 구원서사랑 잘 어울림